موسسه حکمت مطهر اراک

تنها کسی که هم از لحاظ کمیت هم از لحاظ کیفیت، خوب ترین فرآورده ها را تقدیم محیط اندیشه اسلامی کرده، آقای مطهری است. مقام معظم رهبری مدظله العالی

موسسه حکمت مطهر اراک

تنها کسی که هم از لحاظ کمیت هم از لحاظ کیفیت، خوب ترین فرآورده ها را تقدیم محیط اندیشه اسلامی کرده، آقای مطهری است. مقام معظم رهبری مدظله العالی

موسسه حکمت مطهر اراک

اینجا همه چیز به واسطه ی حضور خدا دلنشین شده، رفاقت با آدم های پاکی که شاید جای دیگری همه را باهم پیدا نکنی، بحث ها، اختلاف نظرها، شوخی ها و... اینجا جلسات خشک سخنرانی یا کلاس درس مدرسه و دانشگاه نیست، محفل شور و شعف تازه شدن است. اینجا اجبارآمدن نیست، دعوت است. رفاقت است و در آخر: دِین، دِینی که باید ادا شود در حق دیگرانی که چون ما گمشدگانی هستند در جستجوی حقیقت.


موسسه حکمت مطهراراک
نشانی: اراک ، میدان دارایی،روبروی فرمانداری ، معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی
شماره تماس:
08632217569-08632245200

ولن یَجْعَلَ اللّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلاً


بسم الله الرحمن الرحیم


با سلام محضر نمایندگان محترم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی ایران


آقایان محمد حسن آصفری، عباس رجایی، قاسم عزیزی، عباس صلاحی، محمد ابراهیم رضایی، علیرضا سلیمی و سرکار خانم شهلا میرگلوبیات


با احترام به استحضار می‌رساند، با توجه به روشن شدن همه ابعاد توافق موسوم به برجام، برای ما جای تردید و تأملی باقی نیست که اکنون سرنوشت تاریخی انقلاب اسلامی و حقوق ملت مسلمان ایران، به طور ویژه به آرای نمایندگان مردم گره خورده است؛ لذا ما اعضای موسسه حکمت مطهر استان مرکزی خواستار اقدام نسبت به موارد ذیل از نمایندگان خویش هستیم: 


1-    متاسفانه خطوط قرمز رهبر معظم انقلاب در توافق برجام به طور کامل مراعات نشده است و راه نفوذ عملی دشمن برای مهار راهبردی ایران، به سبب اعتماد به سران مستکبر دنیا و امکان ایجاد زیرساختی برای نفوذ دشمن در دوره پسا برجام در این توافق باز گذاشته شده‌است. لذا درخواست اکید برای رای به تغییر متن برجام داریم.


  2-  اهمیت ویژه به نتایج برآمده از گزارش کمسیون ویژه برجام


 3-   اعتراض به عدم ارجاع بررسی جزئیات طرح به کمیسیون مربوطه که طبق ماده 116 آیین نامه داخلی مجلس می بایست به کمسیون ویژه‌ای که کار تخصصی و کارشناسی‌های دقیق انجام داده‌اند، ارجاع می‌گردید.


    4-مقابله با قانون‌شکنی و قانون‌گریزی توسط دولت که مجلس را کنار گذاشته و رهبر معظم انقلاب نیز صریحا به آن تاکید کرده‌اند،  با عمل غیرقانونی عدم ارایه لایحه به مجلس، که می‌بایست طبق اصول 77 و 125 قانون اساسی برای توافقی تعهد­آور و بین المللی الزاما لایحه‌ای به مجلس ارایه می‌داد، همچنین قبل از تصویب قانونی، شروع به اقدامات اجرایی نموده، به بازرسین آژانس اجازه بازرسی از پارچین (مرکز نظامی) را داده و در اذهان عمومی به عنوان تصویب شده القاء می کند.


    5-حفظ منافع ملی کشور و دستاوردهای علمی و فن آوری هسته‌ای طبق قانون مصوب مجلس در تیرماه 94 و ممنوعیت اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی توسط دولت در سال 1384


    6- هدف از مذاکره  لغو تمام تحریم ها بود درحالی که اکنون هیچ لغو تحریمی صورت نگرفته است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب پس اصل مذاکره بیهوده بوده است و  برجام خسران بزرگی بر کشور و ملت و انقلابی خواهد بود، لذا بدیهی است رای به اجرای برجام از دست دادن عزت و حقوق ملت شهید پرور ایران است.


پس به نگرانی ها و برنامه ها و ایده های معاویه ای در برخورد با استکبار جهانی اعتنا نکنید و راه عزت مطابق قرآن و سیره پیامبر را پیش گیرید.


و سخن آخر این که حضرت امام (ره) که شناخت دقیقی از دشمنان ملت داشتند، چگونگی عکس العمل دشمن را شاخص ارزشمند و صریحی برای ارزیابی درست یا نادرست بودن مسیرمان بیان فرموده‌اند. هوشیار باشید که آمریکا، اسرائیل و بسیاری از دشمنان این ملت، از این توافق اعلام رضایت نموده‌‌اند و ما نگران تصویب توافق مورد رضایت این دشمنان هستیم، لذا از شما نمایندگان بصیر خواستاریم هوشیارانه متن برجام را بررسی نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۹
حکمت مطهر اراک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی