موسسه حکمت مطهر اراک

تنها کسی که هم از لحاظ کمیت هم از لحاظ کیفیت، خوب ترین فرآورده ها را تقدیم محیط اندیشه اسلامی کرده، آقای مطهری است. مقام معظم رهبری مدظله العالی

موسسه حکمت مطهر اراک

تنها کسی که هم از لحاظ کمیت هم از لحاظ کیفیت، خوب ترین فرآورده ها را تقدیم محیط اندیشه اسلامی کرده، آقای مطهری است. مقام معظم رهبری مدظله العالی

موسسه حکمت مطهر اراک

اینجا همه چیز به واسطه ی حضور خدا دلنشین شده، رفاقت با آدم های پاکی که شاید جای دیگری همه را باهم پیدا نکنی، بحث ها، اختلاف نظرها، شوخی ها و... اینجا جلسات خشک سخنرانی یا کلاس درس مدرسه و دانشگاه نیست، محفل شور و شعف تازه شدن است. اینجا اجبارآمدن نیست، دعوت است. رفاقت است و در آخر: دِین، دِینی که باید ادا شود در حق دیگرانی که چون ما گمشدگانی هستند در جستجوی حقیقت.


موسسه حکمت مطهراراک
نشانی: اراک ، میدان دارایی،روبروی فرمانداری ، معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی
شماره تماس:
08632217569-08632245200

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۰ ب.ظ

لیلة قدر رائحه‌ای دارد که...

آیت الله جوادی آملی:

ولی عصر (عج)؛ مهماندار ملائکه
لیلة قدر رائحه‌ای دارد که اگر کسی بوی شب قدر را استشمام کرد، بوی بهشت به مشامش رسیده است. دشمنان دین برای اینکه با قرآن ناطق مبارزه کنند، اصل عظمت لیله قدر را به دست فراموشی سپرده‌اند.

عدّه‌ای منکرند و بر این پندار باطلند که با رحلت رسول اکرم (ص)، شب قدر هم رخت بر بسته است و دیگر قدری نیست! زیرا با انکار لیله قدر، ولایت را و عظمت ولیّ هر عصری و امام آن زمان را در هم شکسته‌اند و ائمه (علیهم السَّلام) به ما تأکید کرده‌اند، اصرار کرده‌اند که شب قدر را با ولایت اهل بیت زنده نگه بدارید و با دیگران به عنوان شب قدر احتجاج کنید، بگویید: چون شب قدر همیشه هست، در تمام ماه مبارک رمضان شب قدر هست و در تمام شب‌های قدر فرشتگان نازل می‌شوند و فرشتگان مقدّرات و معارف را از آسمان به زمین می‌آورند ؛ مهماندار این همه فرشته‌ها کیست؟ آنکه همه معارف و مقدّرات را از ملائکه تحویل می‌گیرد، کیست؟ آیا در زمین ولیّ زمین و زمانی هست که مهماندار ملائکه باشد یا نه؟!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۲:۲۰
حکمت مطهر اراک