موسسه حکمت مطهر اراک

تنها کسی که هم از لحاظ کمیت هم از لحاظ کیفیت، خوب ترین فرآورده ها را تقدیم محیط اندیشه اسلامی کرده، آقای مطهری است. مقام معظم رهبری مدظله العالی

موسسه حکمت مطهر اراک

تنها کسی که هم از لحاظ کمیت هم از لحاظ کیفیت، خوب ترین فرآورده ها را تقدیم محیط اندیشه اسلامی کرده، آقای مطهری است. مقام معظم رهبری مدظله العالی

موسسه حکمت مطهر اراک

اینجا همه چیز به واسطه ی حضور خدا دلنشین شده، رفاقت با آدم های پاکی که شاید جای دیگری همه را باهم پیدا نکنی، بحث ها، اختلاف نظرها، شوخی ها و... اینجا جلسات خشک سخنرانی یا کلاس درس مدرسه و دانشگاه نیست، محفل شور و شعف تازه شدن است. اینجا اجبارآمدن نیست، دعوت است. رفاقت است و در آخر: دِین، دِینی که باید ادا شود در حق دیگرانی که چون ما گمشدگانی هستند در جستجوی حقیقت.


موسسه حکمت مطهراراک
نشانی: اراک ، میدان دارایی،روبروی فرمانداری ، معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی
شماره تماس:
08632217569-08632245200

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۲۱ ب.ظ

مطالعه کتب استاد مطهری به عنوان مبنای فکری انقلاب


به گزارش موسسه حکمت مطهر اراک به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، علی محمددوست، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ هنری بینش مطهر عصر روز گذشته، ۲۶ آبان در افتتاحیه طرح بینش مطهر در قالب سیر مطالعاتی کتب استاد شهید مطهری که در دانشگاه فرهنگیان اراک برگزار شد، گفت: رهبر فرزانه انقلاب در رابطه با این استاد علامه فرمودند؛ استاد مطهری مبنای فکری انقلاب است؛ ازاین رو باید کتب نگارش شده توسط این استاد گرانمایه را ارج نهاده و به جوانان توصیه کرد.

وی بالندگی و برتری دین اسلام نسبت به ساید ادیان را یکی از شاخصه‌های مهم دین مبین اسلام بیان کرد و افزود: این دین که از جامع‌ترین و کامل‌ترین ادیان و مذاهب دینی به شمار می‌رود برای تمامی لحظات زندگی بشر برنامه داشته و انسان متعهد و متعبد را رها نمی‌کند.

محمددوست اضافه کرد: جامعیت دین مبین اسلام به دین جهت مورد توجه است از هیچ یک از امور زندگی اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، دینی، سیاسی و... چشم‌پوشی نکرده و برنامه‌های خود را در قالب کامل‌ترین و روشن‌ترین روش به تمامی جوامع بشری عرضه می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تأسی به موازین و احکام دین مبین اسلام انسان را از گمراهی و بن‌بست‌های موجود نجات می‌دهد، تصریح کرد: بی‌شک اگر در تمامی ابعاد و زوایای زندگی از آموزه‌های دینی و سیره و روش خاندان نبوی بهره‌مند شویم هیچ‌گاه از راه خارج نخواهیم شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۳ ، ۲۱:۲۱
حکمت مطهر اراک
دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹ ق.ظ

افتتاحیه طرح بینش مطهر

 

 

به اتفاق اعضای خانواده بینش مطهر گردهم می اییم پای صحبت دکتر علی محمد دوست مدیر مؤسسه بینش مطهر تهران دردومین همایش " در سرزمین مطهر " فردا ساعت 15:30 دانشگاه فرهنگیان پردیس زینب کبری (س)

 

 

 

آدرس : میدان سردشت، روبروی شهرک نبئی، بالاتر از دانشگاه اطهر ، دانشگاه فرهنگیان


 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۱:۱۹
حکمت مطهر اراک